Feel good, look great

Nu var det ett tag sen sist, har tyvärr fått det som vana. Men så fort jag har fått eget internett kommer jag tracka er, bara så ni vet, haha. Sitter just nu hos mamma. Har även fått lite mat, bortskämd som man är..
Men ja, jag ska börja leva mitt egna liv.... Snart.
Fredrik är tillbaka i Växjö och jobbar sina sista tre dagar. Hans chef tyckte att han inte skulle ha ledigt utan jobba istället. Vilket betyder att jag är själv tills på lördag förmiddag, då han mellanlandar någon timma innan han ska iväg och jobba på nya jobbet.


Äntligen börjar vi få ordning på lägenheten. Nu är det inte alls mycket kvar, eller jo, det är massor kvar att göra för att den ska bli som vi vill ha den. Men inte mycket innan det vi har är på plats. Blir IKEA på fredag med pappa. Köpa garderob till hallen. Kommer bli sjukt snyggt när det är färdigt.


I måndags var det en ganska underlig dag. Var nästan som att jag var förföljd av, hmm, vad ska man kalla det, "fd agressiva flickvänner", haha. Började på förmiddagen när jag och Fredrik var ute på stan och lite sådant. Sen var pappa med oss på Jysk och kollade soffa.
Där kom nästa människa.
Mystisk dag, men en soffa rikare. Så nu behöver vi inte leta soffa mera, skööönt.


Om jag skulle kolla igenom mammas alla böcker om jag hittar något spännande?
Hmm.. Låter som en bra idé.


Tjingeling.
//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0