Fortsättning

Ångest, den kryper upp från sin lilla gömma och gror sig större och större.


Förlåt Sandra för att jag bara kastade bort den bästa chansen till en av dom bästa sommrarna. Det är något jag ångrar varje dag. Tänker verkligen på det jämt. Men i januari, februari nästa år ska jag ringa Peter (om han fortfarande är kvar) och be på mina bara knän att vi får komma till honom. Fan, hur kan jag vara så jävla korkad att bara kasta bort en sån chans. Speciellt när det var jag som kom på idén och lockade dig med den. Sorry!!


Känns jobbigt nu måste jag erkänna. Sandra åkte för typ en halvtimma sedan. Jobbigast är att varken hon eller jag vet när hon kommer ner igen. Fan, vi har ju levt ihop sen hmm, typ januari eller något sådant.
Ibland känns det som att hon är den enda som finns kvar, som bryr sig och tröstar när det behövs. Vilket också känns fel, så mycker som jag har ställt upp för alla andra. Vad får man tillbaka, ingenting.
Och ja, jag är fortfarande besviken på det du gjorde den där gången. Inte ens ett litet förlåt fick man, utan det var precis som om ingenting hade hänt. Men det gjorde det, och det känns kan jag lova dig. Men det kommer kanske en dag då du kommer till insikt att det faktiskt gjorde mer ont än vad du tror, om du ens tror det överhuvud taget. Inte vet jag.


Fidde är på jobbet, så nu är jag helt ensam. Lägenheten ser ut som ett helvete. Kanske inte enligt någon som kommer och hälsar på men enligt mig så gör det det. Började lite smått förut, plockade in alla kläder och dylikt i garderoben. Alltså städade sovrummet. Sandra var snäll och diskade, så det är i alla fall gjort. Men har även toaletten att städa, lite kvar i köket. Måste dammsuga hela lägenheten även skura alla golv.


Fixa mat också, men lätt när man inte vet vad man är sugen på. Fan vad jobbigt allt blev nu, och gnällig blev jag också.. Men just nu bryr jag mig inte. Detta är väll det stället där man har rätt till att uttrycka sig, vara gnällig och sur på om man vill, eller har jag helt fel?


Det har i alla fall inte regnat på några timmar, så något positivt finns det ju...


- Nä, fan Madelene, ta dig i kragen och sluta vara så jävla patetiskt gnällig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är förlåten:P hehe nä men det kommer ju som sagt en sommar nästa år oxå, då jävlar;) saknar dig som fan vännen, känns tomt utan dig! ska pricka in ett datum i almanackan där jag kan komma o hälsa på dig så man har något att se fram emot!

2008-04-18 @ 10:57:58
URL: http://sandralans.blogg,se
Postat av: Louise

Klart att du är med i vårat gäng(va ju ditt gäng från början) !! :( inte alls så :( ! Du är ju bjuden :D men sandra sa att du inte kunde komma, attt tc redan frågat det, att du skulle jobba . ja ville att du skulle med komma ju :( !!!
Massa pussar & kramar

2008-04-18 @ 20:46:25
URL: http://loyisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0