Fredag

                  image1

Vill ha sommar, nuuuuuuuuuuuu!


Ligger här i soffan med den bärbara medans världens bästa sitter vid den stationära datan och spelar, haha.
Idag var vi uppe tidigt. Ställde klockan på halv 9. Planerade igår att vi skulle gå ner till Stadt och käka frulle, var ju ett tag sen. Och så blev det, därav den tidiga väckningen. Så vi var hemma strex efter 10 igen. Mys mys var det, haha.

Åhh, vad jag fick reda på en rolig sak igår, på tal om frukost. Äntligen går det åt helvete. YES! Det var ju dock bara några månader för sent, men som man säger - "Bättre sent än aldrig." Emma berättade den smaskiga nyheten att om två veckor så blir gröthäxan själv i frukosten, för Sara har sagt upp sig, och Natalie är ju mamma ledig. Så jävla sköööönt att höra....! Sen så har ju även Sofie sagt att hon inte tänker jobba mer frukostar. Så där är det ju också en som försvinner.. Det har till och med gått så långt att gröthäxan själv har funderingar på att ringa mig och be mig komma tillbaka. Men den potatisen är ju satt för alldeles för länge sedan.. Åååh, vad jag gottar mig. Sweeeeeeeet :)


Kanske skall åka upp till stöten nästa helg också. Åker då på torsdag morgon och hem på söndag dag. Upp och träffa allt lojt folk, haha.Var ju ett tag sedan. Sen träffa alla andra som man bara har hört talas om, men inte har något ansikte på.. Men självklart för att träffa Jonas och Louise :) Var ju ett jävla tag sen man träffade dom. Jonas träffade jag ju innan han åkte så han är det ju bara typ 5 månader sen, men Louise har jag inte träffat sen i september eller när det nu va.. Så det ska bli kul, om vi nu kommer iväg, haha...


Hmm, om man skulle städa lite kanske? Diska och lite så. Så slipper man det i helgen, eftersom man jobbar hela dagarna... suck.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0