Hemma i Skara

Hej hopp gummi snopp :P

Så var jag hemma i Skara en sväng. Hälsar på mamma, pappa & bror. Var även hemma hos morbror en sväng igår och hälsade på lite. Så han fick sig en paus i garagebyggandet, haha. Han är ju inte allt för snabb med det där :P

Men kan ju passa på att berätta om våran roliga resa upp hit.. Eller det var ju egentligen bara roligt tills vi kom till Fredriks mormor och morfar..
Började med att när vi var vid flygplatsen så kom jag på att jag glömt mina p-piller hemma. Istället för att lägga ner dom i väskan efter jag tagit det på morgonen så lägger jag tillbaka dom in i skåpet.. Vet inte vad jag tänkte på just då, haha. Sen så när vi nästan är hemma hos Fredriks mormor och morfar så frågade jag om han tog med tvätten. (Skulle nämligen tvätta hos mamma, för hon hade tvättstugan igår.) Och han bara -"nej. den trodde jag att du tog." Så jag ringde till Sandra och flörtade lite med henne, och den underbara ängel som hon är så kom hon ut och lämnade den. Men när hon väl var på väg så guidade jag henne fel, eller jag trodde att jag hade rätt för jag trodde att hon var på ett helt annat ställe än där hon var, haha. Så efter en riktig omväg genom Moheda så kom hon äntligen rätt..
- Och ja, jag lovar att jag aldrig ska bli reseledare...

Har spenderat natten på torpet. Är hemma endast för att duscha av sig skiten man samlat på sig sen igår, haha. Sen så skulle pappa ta sig ett bad och då passar jag ju självklart på att sätta mig här vid datan en stund..

Jag har så jävla softa planer till några datum nu i sommar, det kommer bli så bra, jag lovar. Nu är det planera, planera och planera som gäller. mohahhahah :P
Kan inte säga så mycket mer om den saken nu, det kommer snart fram,...

Hmm, ganska mycket övertrött kan jag lova, blev kanske 5 timmars sömn allt som allt inatt, mhmm.. ;)

Nä, om man skulle gå och ta på sig lite kläder och fixa till håret så det inte ser ut som ett fågelbo, haha.

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0