Lördag, jobba

Ja, idag är det lördag och eftersom man inte är som alla andra människor här i världen, och har ett 7-4 arbete och då endast måndag till fredag, så jobbar man idag. Börjar inte förens 11 så ska snart käka lite frulle och sen går bussen vid kvart i 11.

Har väll egentligen inget vettigt att skriva, men en liten uppdatering om att jag lever i alla fall :)

Just det.
Jag vinner alltid, även om det tar upp till nästan 4 år, så vinner jag alltid. Dock jävligt synd för dig att det slutade såhär. Tänker inte skriva att man får vad man förtjänar, för ingen förtjänar det som du fick utstå. Men jag vinner alltid. Så är det bara. And I love it, haha. Men nu kanske du inte är så gapig längre?
Fast jag tror att du har ändrat åsikt om mig, om det du sa till mig stämmer att du sa till honom. I så fall, Tack :) Men det du har gjort kommer inte ändra något. Men om du har tur kanske vi kan bli bekanta. Vem vet?

Nä, nu ska jag fixa till mig och sen gå till bussen..

Tjingeling.


23.26

Oj oj oj, säger jag bara.

Sen tror jag att jag har träffat världens segaste människa ... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0