Mmhhmm

I och med att allt jag skrev igår försvann så kanske jag ska göra ett nytt försök nu..


Hmm, kan börja med att berätta att det var inbrott på jobbet natten till igår. Dom hade tydligen slagit sönder rutorna i dörren och sedan klivit in där. Det tjuvarna hade fått med sig var växelkassan som låg i kassa aparaten, och det var ju inte allt för många kronor kan jag lova. Alla pengar ligger ju i kassaskåpet. Så jag blev ledig igår. Skulle inte ha börjat förrens kl 16, men helt okej att vara ledig en hel dag.

Det var för övrigt storhandling som gällde igår. Men först var vi hos Fredriks mormor och morfar och hämtade alla deras tomburkar som dom samlar på sig om som vi sedan får äran att panta. Men det är helt okej, vi får ju pengarna som blir, haha.

I alla fall, sedan var det ett besök på stadt som stod på schemat. Hämtade nycklarna till bilen och lite så. Pratade så klart med allt härligt folk som jobbade.
- Sorry Sandra, tänkte verkligen inte på det när jag gick iväg mot disken <3

Träffade Jocke och fick reda på att Inge ligger på sjukan. Då kom vi på idén jag och Sandra att vi skulle hälsa på honom en sväng, och så blev det.
- Ni som tar droger och tycker att ni flyger. Ni har ju inte träffat Inge nu när han som sagt ligger inne. Han om någon flyger, drygt 1 meter över sängen.
Det var hemskt att se honom sådär. Och ont har han med. Hoppas han får tid på operation snart, så att det kan bli lite bättre i alla fall.

Sen så smög sig hungern på mer än vad det var från början så vi begav oss hemåt och började med käket. Fixade ihop lite kyckling som jag grillade i ugnen och en feting sallad. Riktigt jävla gott var det, rent ut sagt.

Ett långt och välförtjänt bad stod på tur. Dock lite i väntan på att Sofie (<3) skulle komma. Lagerlunden var det som stod sist på listan, i alla fall vad som var planerat, haha. Sebbe mannen jobbade i baren, sweeet :)
Fick lite konstigt besök vid vårat bord, eller rättare sagt att Sandra och Sofie fick det medans jag var i baren. Blev ganska paff när jag kom tillbaka och du var där. Vad är ditt problem människa? Tror du på fullaste allvar att du är värd att bara komma sådär och sen tro att ingenting har hänt? Hmmm. Knepigare människa får man leta efter. Men visst, du är helt okej som människa, men dina tankar/värderingar och dyligt om folk, ditt lv och ja, typ hela värledn är helt vrickat. Men du lär dig säker med tiden du med. Det är något man fåt ta på vägen då man mognar och växer upp. Men som sagt, du är helt okej när du sitter en bit ifrån och är tyst.. :)

I alla fall, det blev en hel del gott att dricka, men kunde ha blivit lite mer. Ska ju som sagt inte börja förrens 16 idag, haha. Men kvällen har helt enkelt mer än lyckad.

Nä, frulle och sedan städa. Det är vad som ska ske innan jobbet idag. Ska sätta Sandra på att diska så slipper jag det ;)

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Blir så arg på han!!! aaargh! men men:P jaja, jag ska ta o diska:P hehe

2008-04-17 @ 11:04:55
URL: http://sandralans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0