Tisdag 22/4-08

Hmm...?

Ja, det har hänt en hel del den senaste tiden, ganska mycket chockande saker så har inte varit på hugget att skriva. Men nu har jag nog smält det mesta, tror jag i alla fall..? Känns som det just nu, kanske, eller jag vet inte riktigt. Vet inte om jag känner så mycket över huvud taget just nu.


Satt och tittade på gamla kort igår, bland annat från tiden i Ronneby. Plötsligt dök det upp ett foto på dig och Majan, det kändes. Högg till i hjärtat och många minnen kom fram. Fan, du var så full i bus din jäkel :) Varenda dag på praktiken (dom dagarna jag fick vara med dig i köket) så var det alltid något nytt. 
- Kommer verkligen att sakna dig nu när du inte finns bland oss längre.
Men jag mår mycket bättre nu, har inte tänk på det så mycket dom senaste dagarna. Det var mest bara första och andra dagen. Kommer titta tillbaka på alla minnen där du är inblandad med ett leende på läpparna, kanske inte nu idag, kanske inte heller om en vecka, men längre fram då jag kan tänka på dig utan att fälla en tår. Men just nu kan jag inte det, förlåt mig, men jag kan inte. Det är fortfarande för jobbigt.


Kan ju även berätta lite roliga saker, inte bara en massa sorg.

* I fredags när jag skulle hem från jobbet så missade jag bussen precis, av en och annan anleding men inget intressant egentligen. Så jag satt där i min ensamhet i busskuren och pratade med Sandra. Dock la vi på för att Sandra skulle göra något (om jag minns rätt?) Sen hör jag tre killar komma och väl inne i busskuren så frågar den ene om han kan sätta sig bredvid mig på bänken. Visst säger jag medans jag känner igen den fär rösten. Han presenterar sig samtidigt som vi tittar på varandra och visst jävlar är det Dardan. Det roliga är att han inte änner igen mig. Samtidigt som han säger något till mig (vilket jag inte hör) så frågar jag varför han inte är i stöten i vinter. Han blir något fruktansvårt fundersom och generad ioch med att han inte känner igen honom. Efter ett tag går ljuset upp och gamla minnen flyger genom luften.

Det var riktigt roligt att träffa honom. Vi har ju inte sets sen jag åkte från TanumStrand -06. Skadat roligt :)


* Träffade även Gert Fylking (eller hur han nu stavar sitt namn) utanför Lagerlunden. Märklig människa den där, haha..

* Även sett Magnus Betner från Parlamentet. Han var på Bishop i söndags med fru, barn och lite annat folk. Mycket snygg människa måste jag få lov att erkänna. Har Sandra på min sida ;)


Hmm...


Saknar MIN Sandra, vill att du ska komma tillbaka nu! Finns inga ord som beskriver hur mycket jag saknar dig. Det är allt jag har att skriva för det finns inte tillräckligt med bokstäver på det här jävla tangentbordet!!! Du är helt enkelt bäst <3


Sen saknar jag även DIG <3 Ibland får jag känslan av att allt vi hade är borta. Men hoppas verlkigen inte det.


Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag skulle lätt offra båda mina lilltår för han haha jag sknar dig som fan med vännen, ingenting funkar längre utan dig, för dig skulle jag lätt offra allt

2008-04-23 @ 18:01:20
URL: http://sandralans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0