Torsdag

Nu är det i alla fall frulle som gäller. Sitter här med nygrillade toast och multivitamin, haha.
Är riktigt hungrig måste jag erkänna.

Ska jobba idag, Inte allt för spännande, och absolut inte om man tänker på att jag jobbar varje dag ända tills nästa fredag, gick på i måndags klockan 16 och då till nästa fredag klockan 16. Boring. Tycker verkligen inte om mitt jobb. Fick ett erbjudande igår om semestervickariat inom hemvården. Känns lockande, men då är jag på den punkten igen sen att jag inte har något jobb, och leta jobb är det pissigaste som finns, speciellt i den här stan. Så jag vet inte, ska inte på möte förens den 15:e, så det är ju några dagar kvar.

Nä, om man skulle kila vidare.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0