00.00

Idag har jag varit riktigt duktig, enligt mig själv. Har planerat extremt mycket till mina 20 års-fester. Så idag har jag skickat ut mestadeln av dom inbjudningar som gäller "Skara-festen". Det mesta är planerat nu, bara en sista sak kvar och även den viktigaste just nu, - att hitta ett ställe där jag kan ha "Växjö-festen". Ska fortsätta det letandet imogon, nu är jag för trött för att vara seriös.


Nu har Fredrik kommit hem, suttit och pratat en stund och nu har jag helt kommit av mig i mitt skrivande. Uppdaterar imorgon.


Inköpslista för imorgon:

◊ Nya träningsskor
◊ En kokbok
◊ Kuvert till A-4 papper
◊ Hårnålar (haha)


Nu är det duschen som står på listan.

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0