00.55

Jobbat idag. Lite mer att göra idag än det var igår i alla fall. Men fortfrande segt. Letar nytt för fullt, men är svårt i denna lilla staden..


Är för övrigt själv hemma. Älsklingen är hos Steve och spelar data eller vad det nu var dom hittade på. Skaffa ett liv istället, haha. Ähh, bättre det än att inte göra något alls.
Älsklingen har varit ledig igår och idag, även ledig onsdag och torsdag, så nu har man blivit bortskämd med mat och gos hela dagarna ända tills man ska till jobbet, haha. Men det tycker jag att jag förtjänar ;)


image8


Måste erkänna att det är allt tråkigt att du har åkt. Kommer att vara tomt här hemma i Växjö utan dig och dina puckade "påhitt" eller vad man nu ska kalla det, haha. Du är en underbar människa men mestadelen av dina handlingar är extremt puckade och helt enkelt idiotiska, men som sagt, tycker om dig i alla fall. Sen får vi se när du kommer hem, planerat är ju om 5 månader, men som alla säger,
- han kommer snart hem, ge det en vecka.
Haha, Men denna gången tror jag faktiskt att du kommer att stanna så länge du planerat. Vi får se vart världen har fört oss, om vi ens är kvar här i Växjö, ingen som vet.
image7
En sådan häringa skönhet jag åkte i söndags, dock inte just denna men en precis lika dann :)


Nä, nu ska jag nog kila till kojs tror jag.. Hmm?


Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Madde

Tur att jag inte har en cider i ena handen och en shoot i andra, haha :P

2008-05-15 @ 01:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0