01.02

Känner att jag börjat få in en ny ovana, att skriva mitt på natten. Men hmm, ja när man är själv hemma och klockan tickar på så kommer även tankarna..

Vet inte riktigt.. Det är mycket tankar just nu, igen!
Känner att jag helst av allt skulle vilja åka utomlands och jobba i sommar, så som jag planerat sen flera år tillbaka. Men kan inte bara lämna allt jag har här hemma, hemma i Växjö. För det är ju tydligen det som är mitt hem just nu.  
 
Nu är det sådär igen, samma tanke som vanligt 
- är det verkligen här jag hör hemma?

Det är så mycket jag vill göra, men det känns som att jag sitter fast här. Hatar mitt jobb och hittar inget annat som är bra, och om jag gör det så får jag det inte. Mitt öde är att jobba på Subway resten av mitt liv. Men ICKE! Kommer inte på frågan, men det känns som det just nu. Allt känns verkligen abolut helt meningslöst just nu. Behöver en liten gnista för att komma in på spåret igen.

Har ingen energi, ingen insperation eller något som gör det värt att kliva upp ur sängen längre.

Har i alla fall satt igång med min "träning" så jag kan få bort allt jävla fett som har bildats på min en gång så vackra kropp. Men som nu är helt förfallen, fet och äcklig! Men nu kanske man kan få bort en del så man kommer i sina kläder igen. Tänker verkligen inte köpa nya kläder, jag gör inte det, jag vägrar! Enda gången jag kommer köpa kläder i denna storleken jag har nu är när jag är med barn och då kommer det ändå vara en planerad viktuppgång. Men inte som det är nu, aldrig!  Ja, jag hatar min kropp så som det är nu! Något problem med det??

♥ Sandra, om du ändå var här. Du fick mig alltid bort fårn dessa tankar när du var här. Du har det där speciella, vet inte vad det är, men bara det där som får mig på andra tankar, bra tankar.


Nä, nu ska jag försöka sova, eller kanske åtminstonne lägga mig i sängen och läsa...?


Tjing.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Allt kommer bli bättre vännen och jag ska komma så fort som möjligt och tracka dig med mina galna idéer och upptåg, det lovar jag hehe jag är även jag nere här hemma, du var ju även den för mig som alltid fick mig att komma på bättre tankar, saknar dig

2008-05-19 @ 10:41:41
URL: http://sandralans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0