19.59

Jobbat idag med, som vanligt. Men jobbar bara till fredag kl 16, sen är jag ledig till måndag kl 16.. Sweet..  


Tittar just nu på `Vänner´, haha. Helt skevt, fan älskar det programmet. Så om du vill överraska mig med något så köp `Vänner´-boxarna (blink blink)


Ska för övrigt på vattengympa imorgon. Ska gå på det nu varannan onsdag. Sen även använda mina nya tränings DVD´s och gå varje dag.


Har nästan fixat iordning mina inbjudningar också. Det kommer bli fett najs :) Längtar så jävla mycket... Och sen kommer ju faktiskt Mallis några dagar efter..


Nä, ringa mamma och sen städa lite. Gjorde inte det igår, mådde inte så bra..


" Vad är det som är grönt och säger -jag är en groda?
- En talande groda
"

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra kväll. :)

2008-05-20 @ 20:15:48
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0