20.46

Idag har jag varit riktigt duktig, först solat efter jobbet och sen så var jag på djupvattenträning med Daniella. Det var spännade, haha, men roligt. Känner att jag kommer ha någon fruktansvärd träningsvärk i brötmusklerna imorgon, trors att hon sa att man inte fick någon träningsvärk efteråt.

Så nu måste jag verkligen komma igång med träningen, och så är det bara! Kan ju inte vara som en strandad säl när man kommer till Mallis ju, haha. Nä, men mestadels för att komma i alla mina kläder igen.. Saknar att kunna ha dom..


Nä, laga lite mat och sen diska undan all skit, haha. Men har fortfarandeinte riktigt bestämt vad jag ska hitta på för mat...? Eller om jag bara ska ta en proteiondrink och sen laga maten så ajag har matlåda imorgon.. Ja, så får det nog bli..


Har inget vettigt att tillägga, förutom att jag fick värsta utbrottet på Fredrik igår, men det är ju en annan historia..


Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0