22.12

Var nog kanske inte riktigt klar med bloggandet för idag..


Trodde att ett varmt bad skulle få mig på bättre tankar, men ack så fel man kan ha.

Sitter här och läser igenom gamla blogginlägg/gästboksinlägg/mail från en internet sida, sådant som du har skrivit till mig, eller rättare sagt, det vi har skrivit till varandra. Men det var för länge sedan, så länge sedan.
Saknar dig så jävla mycket vännen. Tror inte ens du fattar hur mycket du betyder för mig. Men det känns som våran vänskap har runnit ut i sanden. Hoppas inte det, men just nu känns det så hopplöst. Det kommer aldrig bli som förut, men jag hoppas att vi kommer hitta tillbaka till varandra, åtminstonne på något plan. ♥


Sandra,
Saknar dig mer än mest. Vill att du ska vara här, här och lyssna på mitt tjat. Och till råga på allt så jobbar vi om varandra denna veckan. Känns ju också kul, NOT! Utan våra kvällspromenader har min hjärna blivit överfylld med en massa tankar och känslor. Det var ju med dig, då under våra promenader, som jag fick gnälla och tjata precis som jag ville, det var med dig jag kunde säga precis vad jag ville. Men det är inte samma nu, inte nu när du är hemma.. Saknar dig!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0