Fredag 9/5

Tjohejsan :)


Är på förvånansvärt bra humör idag, eller i alla fall efter att jag slutade idag, haha. Så nu är jag ledig tills klockan 16 på måndag, och då går man på helvetes schemat igen, men men. Så är det. Fick veta att jag skulle vara glad över att vi har så många timmar som vi har. Tydligen så är 20 timmar i veckan standard. Det är ju inte direkt mycket att hurra för.


Men i alla fall, som sagt, bra humör var det :)


Har fått mina papper från Barskolan idag också, Så ska betala det på måndag tror jag att det blir, Eller det måste bli det, senast.


Nu är det ett bad med älsklingen. Lite stearin ljus och mys pys som gäller, sen får vi se vad som händer ;)

image5

Tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0