Måndag 12/5

"Tittar" just nu på `våra bästa år´. Det är ju ganska lööjligt egentligigen. Tittade på det när jag var mindre, men då var det ändå helt okej. Nu är det ju nästan mer fantasi än verklighet.


Helgen har bjudit på mycket skratt och nöjen. Även en hel del sol.
Lördagen började hos Fredriks föräldrar. Dom håller på att bygga en damm och ett soldäck. Så gräva var det som stod på schemat, fast inte fr mig, haha. Jag stod för maten, vatten påfyllning och självklart solade jag, haha.
Klockan stack iväg och helt plötsligt låg vi 1 timma efter planeringen. Så det var bara att åka hem, handla, städa och fixa i ordning sig. Klockan 6 kom Sebbe, Björn, Linda och Sofie. Så kvällen bjöd på grillning, skratt och mycket alkohol.
Mycket trevligt.


Åkte lite motorcykel igår, mycket roligt. Det var jag, Fredik, hans föräldrar och brder och hans morbror. Jag åkte med Kristoffer och Fredrik med sin pappa. Fick åka sporthojj, det var spännande, haha, men efter ett tag så lärde jag mig hur och vart jag skulle trycka vid inbromsningar, haha. Så det kommer att bli flera gånger.
Senare på kvällen blir det hämtmat och film. Dock somnade jag typ en halvtimma efter att vi käkat, haha. Fast det är ju som vanligt när vi ligger i soffan och tittar på film.


Soffliggare nummer 1 idag, haha. Men det är jag värd. Ska ju börja klockan 16. Orkar egentligen inte det idag men, pollen ska inte få existera. Ögonen kliar som satan och ja, det känns inte så spännande att jobba. Men vad gör man inte..


Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0