Lite av varje

Precis hemkommen efter en fika på stan med Sandrah.
P3 flödar ur högtalarna. Nice!

Dagen idag har varit skön. Vaknade förvånansvärt tidigt, vilket nästan har blivit en vana kan jag erkänna. Kanske kan bero på det underbara vädret. Alla vitaminer man får i sig av solen.
Helt underbart!
När Fredrik väl hade vaknat till imorse så åkte vi och storhandlade. Blev en hel del. Så nu när man handlat och betalt alla räkningar är det inte mycket pengar kvar att leva på resten av månaden. Helt sjukt vad det är dyrt att ha egen lägenhet. Kan lova att det är grymt skönt att man delar allt med någon, annars hade jag aldrig klarat det. Fast hade jag inte haft någon att dela det med hade jag nog bott hemma hos mor & far, haha.

Igår var jag och Sandra i Borås några timmar. Hämtade fyra stolar jag köpt till en grymt bra pris. Självklart passade vi på att shoppa lite. Jag fick tagi tre par skor, tre par leggings, en klänning/tunika och en bh. Även det till ett riktigt bra pris.
Måste ju passa på medans man kan, haha.
Sen var det dags att åka hem. Blev en snabb dusch och sen iväg på kalas en snabbis och därefter blanda annat p-möte på jobbet. Var hemma
runt nio och då var det söndgasfilmen och mums-mums i soffan.

Fredagen bjöd på fest med goda vänner. En mycket trevlig kväll.
Lite mycket alkohol bara, men så får det vara ibland.

Skulle kanske ha jobbat åt Jocke i lördags men under natten dog mammas farmor så pallade inte riktigt det. Men spenderade förmiddagen ute i stugan med att skrapa huset, för det ska målas om nu till helgen. Krattade även bort dom sista lövhögarna. Tråkigt värre, men bra träning för kroppen. Kvällen bjöd på mängder av god mat hos mor och far. Även en film med Sandra där in på småtimmarna. Det gillar vi.

Imorgon kommer nog min kusin hit en sväng. Ska prova lite frisyrer inför hennes studentbal. Man vill ju hjälpa till så mycket man kan.

Nu blev det ett sånt däringa långt inlägg igen. Så kan det bli ibland.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0