Lördag

Känns ganska B att sitta här och blogga en lördagskväll, men men, sån är jag ibland.
Är faktiskt ledig ikväll, men har jobbat dag och jobbar imorgon med.
Måste faktiskt erkänna att det blev en del alkohol igår. Ska sluta med det där nu när jag håller på med min viktnedgång. I alla fall.. Det var extremt segt att gå upp imorse när klockan ringde. Skönt att det var lugnt på jobbet i alla fall.

Spenderade eftermiddagen ute i stugan med familjen. Spenderade även en timma i solen med att träna på min flairing. Gick förvånansvärt bra med tanke på att jag inte tränat och lekt så mycket efter vi kom hem från Magaluf. Det är kul, när det går bra, haha...


Nu ska jag hoppa på Fredrik i soffan. Sen är det sängen som gäller. Upp tidigt imorgon med.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0