Måndag

Det var ett tag sedan jag bloggade, som ni kanske har märkt. Fast helt ärligt har jag inte hafr så mycket att blogga om heller så har helt enkelt lagt det åt sidan. Har även jobbat en hel del den senaste tiden. Så tiden har inte funnits till heller.

För er nyfikna kan jag ju ge en liten uppdate.

Efter att varmt och skönt bad sitter jag här nu i min grymt snygga och sköna kimono.

Är inget direkt för det här med påsk. Förstår egentligen inte vad som ska vara bra med denna helgen heller. Visst man träffar släkten och äter massa mat, men det kan man ju göra i alla fall. Gillar ju visserligen påskmat, trots att det inte egentligen är något speciellt med den.

I lördags var vi hos farmor för att äta påsklunch.
En snabb visit för att Fredrik sedan skulle jobba.
Lugn kväll för mig själv hemma i soffan.
Sov några timmar och sedan tog jag en promenad till bejb på jobbet.
Igår spenderade vi dagen ute i stugan, med att städa, kratta och fixa iordning inför våren. På kvällen bjöd vi far och lillebror på mat och dryck.
Har även idag varit ute i stugan och fixat. Skurat utemöblerna och lite sådant.

Btw så hatar jag pollen. Tack så mycket att jag efter flera år utan problem ska få tillbaka min allergi. Ögonen kliar och näsan rinner. Så apoteket nästa imorgon.

Nu ska jag nog allt hoppa i mysbyxor och en t-shirt.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0