Onsdag

Åååh, jag bara älskar detta vädet som är nu. Man blir så himla glad. Det är verkligen helt underbart och solen har inte gått ner än, ändå är klockan just i detta nu starx efter åtta. Fortfarande helt okej värme också för den delen, trots att det har blåst lite väl mycket idag.
Hörde något om att det skulle bli sämre väder imorgon för att sedan bli bättre till helgen ingen. Vi får se vad som händer. Helst vill jag ju ha varmt och sol hela tiden.

Blev väckt stax innan åtta imorse av en humla, stor som en helikopter, som surrade runt i sovrummet. Vilket kanske inte är så konstigt eftersom vi inte har något som sitter för i vädringsfönstrena, och det finns ingen chans i världen att jag stänger fönstrena på natten. Glöm det. Då kommer vi ju dö av värmeslag.
I alla fall.... :) 
Efter att Fredrik försökt få död på humlan, vilket tydligen inte gick, somnade jag om så skönt och vaknade inte förrens vid halv elva. DET var ju inte så bra kanske. Hade ju räknat med nio som max.
För mycket sömn = seg i kroppen.
Har även fixat en del ärenden på stan, handlat och fixat på balkongen. Så nu börjar balkongen bli någorlunda bra. Måste bara köpa några stolar, sy en dyna till soffan, få hem bordet och lite mer blommor. Då kommer det bli bra.
Planterat om tomaterna och sått krasse. Fredrik ville även ha timjan, rosmarin och persilja, så det har jag också planterat. Får se hur det blir, bra hoppas jag, haha. Hoppas även att tomaterna och krassen klarar sig i år. Fick lus på dom förra året så fick kasta dom långt innan dom ens han blomma. Suck!

Har studerat IKEA´s katalog idag. Blir nog en sväng till Jönköping när lönen kommit. Om den tillåter det vill säga. Så vi kan få ordning i lilla rummet och det sista på toaletten. Det hade varit skönt. Slippa gå och störa sig på det hela tiden. Så kan jag ju kanske äntligen börja spara stora pengar någon gång också inte bara någon hundralapp i månaden, haha. Tur att man har bartenderjobb så man får lite drick ibland. Det är alltid skönt :)

Just nu känner jag att jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, men att det ändå på något sätt skulle kännas patetiskt. Att hänga ut sitt liv sådär, att inte spara något åt fantasin. Men det är min blogg, jag får skriva vad jag vill, hur jag vill och när jag vill.

Så nu avslutar jag detta inlägget, men kanske skriver något mer sen, haha.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0