Söndag

Något fruktansvärt trött. Blir snart sängen, men känner jag mig själv så blir det Viva la Bam och Scared innan sovdags. (Som vanligt på söndagar, haha)
Jobbat idag. Segt och mycket jobbigt folk.
Efter jobbet var det kalas hos morfar som fyller år idag. Grattis till honom!

(Ute i stugan. Sittandes i en stol och titta på alla andra som arbetar, haha.)

Halvt stressad lånar jag deras dusch. Sen var det käk. Har nog aldrig ätit så mycket smörgåstårta i hela mitt liv, haha. Men gott var det, och hungrig var jag med. Kan väl erkänna att jag fick i mig några glas vin också, men vad gör det. Jag börjar ju inte banta förrens imorgon, haha...

Nu sitter jag här igen. Börjar kännas som en daglig rutin, trots att det är bra väder och jag egentligen har annat att göra.

Nu längtar jag tills jag får mina lönecheckar så jag vet exakt hur mycket pengar jag får denna månaden. Har varit mycket kvällar och med det en hel del OB, och palla räkna ut det. Hoppas att det blir tillräckligt så vi kan åka till IKEA denna månaden och inte behöva vänta till nästa.
Måste även köpa nya skor också. Det är jag värd :)


BTW så köpte jag barstolar på Tradera igår. 4 st för 70:- Det enda är att jag måste hämta dom i Borås, men det blir en härlig roadtrip för mig och Sandra. Det har jag bestämt ;)


Nä, nu ska jag avsluta dagens inlägg.

Sov gott kära läsare.


//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0