Söndag

Underbart väder. I love it!
Hoppas bara nu att det kan hålla i sig och bli riktig vår någon gång.

Händer inte så mycket för tillfället, eller det kanske det gör egentligen men inget som behöver skrivas här. Sen har jag inte haft motivation att sitta här heller. Jag menar, varför sittar och häcka vid datorn när det är så bra väder ute?
Ja, nu gör jag ju det. Men väntar på att Sandra ska komma och hälsa på lite. Skulle tro att Rask kommer med också.

Helgen har i alla fall varit helt okej.
Hela fredagen gick till jobb, slutade på 17 timmar.
Fick sova lite drygt 5 timmar innan det var dags att gå upp och påbörja en ny dag.
Åkte ut till stugan och hjälpte till att rensa ut i det som kommer att bli gäststuga. Himmel och pankaka vad man samlar på sig under åren. Inte jag kanske med dom andra, dom vuxna, haha.
Men snart var det dags för jobb igen. Hem och käkade, duschade och fixade till mig och sen var det bara att kila iväg.
Var hemma strax efter halv tre imorse. Sovit några timmar och sen varit ute i stugan igen. Hela dagen närmare bestämt.

Som sagt nu väntar jag på Sandra, men tänker inte sitta kvar här.
Balkongen lockar, har eftermiddags sol där..

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0