Tisdag

Känner mig just nu lite trackad för att jag inte kan dom romerska siffrorna, eller upp till 10 kan jag ju men sen kan jag inte mer. Och speciellt inte när det är ett årtal det handlar om, ex 1988. Hur ska jag kunna veta det? :P

Dagen har gått fort men har ändå fått mycket gjort.
Skulle boka tid hos tandläkaren (var nere och pratade med dom. För att svara i telefon kan dom inte) Slutade med att jag fick ett hål lagat, haha. Sen var det massa ärenden på stan, simma med Sandra och fika på stan med andra Sandra. Tvättat och haft besök av mamma. Fick även besök av Louise, Rask och Sandra. Blev en tripp till Skövde när tvätten var färdig. Dock följde inte Louise med.

Nu sitter jag här, skriver med lite folk på msn.
Snart dags för sängen.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0