Vill inte....

Pratade precis med mamma. Hon berättade att morfar och hennes farmor är inne på KSS. Tydligen så hade hon fått svårt att andas igårkväll. Dom ville att hon skulle åka in redan då. Men det skulle hon inte, så dom hade ringt morfar. Så mamma och morfar hade varit ute hos henne  nu på morgonen och intalat henne att det var bäst att åka in, och så blev det. Hon är ju 91 år tanten så det är ju inget konstigt. Fast morfar trodde att det kanske kunde vara en propp, för det har hon haft innan och då var det liknande som det var nu.
Vill bara inte att hon ska dö.
Visst, vi kanske inte har så bra kontakt, hon är gamal och börjar bli senil, men jag vill inte, orkar inte heller för den delen. En begravning nu, det går bara inte.
Jag skulle aldrig klara av det i dagens läge.
Det skulle även göra att alla minnen från mammas farfar begravdes. Det var något av det jobbigaste jag varit med om. Han betydde så otroligt mycket för mig. Går inte ens att beskriva.
Så nej, jag hoppas och vill att allt går bra nu.

Kände bara att jag ville få detta ur mig.

På söndag ska jag till Borås och hämta mina barstolar. Kommer bli lite stressigt, men det är det värt. Får se om jag tar med mig Sandra eller om det blir Fredrik. Inte rikigt bestämt än, haha.

Är ledig idag, så nu ska jag gå upp till mamma och umgås med henne lite.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0