Börja plugga?


Som ni kanske märker så är det mycket som snurrar runt just nu.. Många tankar och ideér.

Det kanske är så enkelt att jag ska börja plugga igen? Det kanske är det världen försöker säga mig genom att bara ge mig visstidsanställningar och ingaheltid. Det kanske är därför jag alltid hamnar i den här situationen? Det enda jag väntar på då är att veta vad det är jag ska plugga. För det har ja ingen aning om. Detta kanske är mitt straff för att jag inte fortsatte att plugga efter studenten? Det kanske var så enkelt att jag skulle söka till Gastronomiprogrammet i Umeå? Det enda som egentligen var anledningen till att jag inte sökte var att jag var så skoltrött och att jag hade träffat Fredrik. Men det är absolut inte hans fel att jag inte sökte. Jag orkade inte bara studera mera.

Eller jag kanske helt enkelt ska öppna eget?
Fast det skulle aldrig fungera i den här lilla skitstaden.
Varför flyttade vi ens hit?? Det vet jag ju i och för sig svaret på, men vi kunde ju lika gärna ha flyttat till typ Borås eller dylikt.. Men nej, till Skara ska vi flytta..

Helt ärligt har jag flera ideér som jag vet skulle fungera. I en utav dom är Sandra involverad. Eller hon är med i flera men det är en som vi har tillsammans. Det skulle vara grymt roligt.
Vi får se vad tiden utvisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0