Fredag = helg


Nu har mamma, pappa och lillebror precis gått hem. Bjöd hem dom på fredagsmiddag idag. Vi brukar ju vara hos dom och äta ganska ofta så tyckte att det var dags för dom att komma hit istället. Lagade fläskfilé (som jag lag i en grymt god marinad), pommes och bea, och  självklart grönsaker...

Dagen har gått rätt segt faktiskt. På jobbet åtminstone. Trodde aldrig jag skulle få gå hem. Men sen har klockan bara rusat iväg. Nu är den redan efter nio och trött börjar jag bli. Brukar ju gå och lägga mig om en timma i vanliga fall. Har inte lika lätt för att vara uppe sent nu på kvällarna, så som jag hade innnan. Då var det inga problem att lägga sig vid tolv, trots att jag skulle upp halv sex. Jaja, det kommer väl att ändras det med. Nu när man blir arbetslös, igen.

Kvällen kommer ju inte att bli lång i alla fall. Sen upp i bra tid imorgon. Hoppas att det är bra väder så jag kan sola lite. Fast som det ser ut nu kommer det säkert regna.

Nu är det film som gäller.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0