Fredag


Varit ledig idag, eller vad man ska kalla det, haha.

Dagen började lite segt, men efter ett tag kom jag igång och vi åkte till Lidköping. Var inne på Hem Kompaniet en sväng, men hittade inte något direkt speciellt. Köpte bomul till Frejas bur, haha. Mycket billigare än i affären så varför inte?
Sen gick vi en sväng på stan och jag hittade en jättefin jacka som jag köpte *blink blink* Köpte även en t-shirt. Så nu är jag glad :)
Var även inne på EM och kollade på soffa och nu har vi bestämt oss för vilken vi vill ha. Ska bara lyckas få sålt den vi har nu så kan vi köpa den andra sen.
Så nu väntar jag bara på att Blocket ska acceptera anonsen så att den kan börja visas.

Ikväll blir det soft. Kanske hälsa på mamma och pappa lite. Vem vet..

Ting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0