Lördag


Fastnade vid tv:n lite när jag käkade frulle. Inget bra som vanligt, så fastnade för ett program på 6:an. Amerikas tuffaste jobb. Idag så är dom med ute på en krabb båt ute på Berings Hav. För det första skulle jag aldrig åka ut på det havet och framför allt inte på en krabb båt. Det är något jag aldrig skulle klara av. Jag klarar av mycket, men inte en sån sak. Där går gränsen, haha..

Nu ska vi fixa till oss och sen åka ut till Axvall. Är marknad och jag behöver strumpor. Fredrik har börjat använda mina så har nästan inga hela kvar. Och att åka till Ullared endast för strumpor är helt meningslöst. Så det får vänta några månader. Sen ska vi kolla lite annat spännande med :)

Dags att ila.

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0