Måndag


Vet inte vad det är som har hänt egentligen? Måste vara något stort fel, eller är det så enkelt att jag inte behöver sova? Somnade vid tolv igår och vaknade halv sju i morse. Klarvaken och visste inte vad jag skulle göra. Gick och la mig i soffan, alltid lika svalt och skönt i vardagsummet. Lyckades somna om och vid åtta kommer Fredrik upp. Har legat i var sin soffa och kollat på film. 

Nu kan jag kalla mig själv för arbetslös. Denna veckan kommer jag stå som inringare, men sen är det slut. Så nästa måndag får jag pallra mig till arbetsförmedligen och skriva in mig, igen. Hoppas på att dom inte strular denna gången. Idioter!

Så idag jobbar jag inte. Dagen kommer bestå av städning. Ska skura varje rum, från tak till golv. Ska även möblera om i lillarummet och se hur vi ska ha dom nya möblerna. Pyssla i hemmet med andra ord.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0