Nya möbler?


Som vanligt när jag har tråkigt så är det IKEA´s hemsida som lyckas dyka upp på skärmen. Men det är ju en del nya möbler som behövs så varför inte. Det är bra grejer och bra priser. Det gillar vi :)
Till lilla rummet behöver vi en bäddsoffa, en ny databänk (en sådan man ställer i hörnet), två stora och en liten bokhylla, även dörrar till dom stora.
Till vardagsrummet är det en ny soffa, ett vitrinskåp och en matta.
Köket är det mest bara smågrejer, som nya handtag till skåpen och lite sådant.
Sovrummet är det en ny säng.
Ingen som behöver nya soffor, en databänk, en liten byå, ett soffbord, väggvitrin, lampor, en sängram med tillhörande nattduksbord (eller hur det nu stavas)?

Kommentarer
Postat av: Louise

LOVE IKEA ;D

2009-08-24 @ 22:55:33
URL: http://loyisen.blogspot.com
Postat av: Sandra

om vi inte hörs innan jag åker så vill jag bara säga; Jag Älskar Dig<3

2009-08-25 @ 00:10:15
URL: http://sandralans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0