Onsdag


Jobbat idag. Segt som gatan. Det går bara segare och segare för varje dag jag jobbar. Känns som att klockan inte rör sig alls vissa stunder. Och mycket är det med. Orkar inte...! Jobba imorgon med. Börjar klockan sex, så upp kvart i fem. Skulle tro att jag får jobba på fredag med.. Men jag är glad för det jag får. Dock lite irriterande att få veta det tio minuter innan man ska gå hem för dagen.

Träffade Louise efter jobbet en sväng. Alltid lika trevligt...

Nu skiner solen. Inte en dag för sent. På tal om sol...
Sandra och Theres är i Bulgarien nu denna veckan, dom gottegrisarna. Men det kan dom ha, mina älskade vänner. Är det en utlandssemester dom behöver, då är det klart dom ska åka.
Visst känns det lite tråkigt att vara kvar här i skit Sverige, men Bulgarien är inget som lockar just nu. Sen har jag inte pengarna som behövs. Men det blir en Köpenhamnsresa snart för min del...

Nu är det maaaat som gäller och sen ett bad.
Tidig sänggång ikväll...


Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0