Onsdag


Fan vad vi har stressat idag på jobbet. Känner det i mitt ben. Hoppas bara att det är för att jag gått mycker och att det inte är bakterien som är på väg att vakna ur sin dvala. För det orkar jag verkligen inte en gång till. Men det är bara tiden som kan utvisa det.

Efter jobbet åkte jag till Fredrik så vi kunde pratat lite. Blir ju inte så mycket av det när vi knappt träffas på dagarna. Sen ringde mormor och sa att hon ville bjuda mig på mat. Och inte tackar man nej till mormors hemlagade mat. Oh nej.. Så har varit och hälsat på henne en stund. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta mig ett bad eller bara duscha..?

Imorgon är storhandling, städa och kvalitetstid som gäller. Fredrik är ledig så måste passa på. Hans enda lediga kväll på hela veckan. Kan inte säga så mycker mer än att jag är van. Antingen är det han som jobbar kväll eller så som det var innan, då jobbade jag ju varje helg. Kan ju inte klaga på att vi träter på varandra i alla fall, haha..



Glöm att videon är tråkig, det är låten som betyder <3

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0