Skenet bedrar?


Sitter fortfarande här, men nu har jag i alla fall fått mig en vän att byta tankar med. Pratar med Sandra på MSN och har en grymt intressant konversation. 

Vissa människor måste verkligen lära sig att lyssna på andra och inte bara sig själva. I början kan det vara okej, men efter ett tag blir det ganska långtråkigt.
Man kanske ser ut att må bra, men vad är det egentligen som döljer sig där på insidan? Allt kanske inte är som det verkar. Har ni tänkt på det? Även om man inte säger att man mår dåligt kan man faktiskt göra det. Känner man en människa tillräckligt bra så behöver man knappt fråga hur det är, man ser eller hör det med en gång.

Men jag och Sandra kan i alla fall prata ordentligt med varandra. Oftast brukar det vara jag som tjatar ena samtalet och Sandra det andra, haha. Brukar variera ganska bra.. Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Indeed!=P kärlek<3

2009-08-11 @ 17:54:25
URL: http://sandralans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0