Söndag


Detta börjar bli lite tröttsamt nu. Vaknade halv åtta och kunde inte somna om. Nu ligger jag här i soffan, med både täcke och kudde, och ja, softar eller vad man kan kalla det. Läser lite bloggar, kollar lite tv. Fredrik sover, ska inte väcka honom idag. Skulle tro att han vaknar snart. Fast med honom vet man aldrig, min lilla sjusovare, haha.

Igår på kräftskivan var det ganska lyckat. God mat och gooooda kräftor. Blev dock alkoholfritt för min del. Dels för att jag har slutat med det och sen så körde jag. Blir faktiskt inga bilder. När jag väl skulle använda den upptäckte jag att battreiet var slut. Men sånt är livet...

Snart dags för frukost och om några timmar blir det Spiken med mamma, pappa, lillebror och Fredrik. Lite söndagsmys med familjen. Känner att jag/vi har spenderat mycket tid med min familj det sista. Det kanske låter tråkigt men det är det inte. Älskar att umgås med min familj. Det kan nog kanske bero på att jag flyttade så tidigt och nu vill jag ta igen förlorad tid eller något.. Men nu är det så det är.....

Tjing,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0