Städa & tvätta


Idag är det lite städning som gäller. Är inte så mycket att städa, men plocka undan, damma och damsuga. Är ju själv hemma så kan ju passa på utan att någon springer runt benen på mig, haha. Sen ska jag även tvätta i eftermiddag. Har dock extremt mycket tvätt. Har inte funnits tvätttid på över en månad. Så måste boka en till tid i veckan och tvätta igen, kommer aldrig hinna med allt idag. Men så kan det vara ibland.

Har även ringt på en bäddsoffa som jag vill ha. Den var nästan ny och nästan 1000:- billigare än nypris. Måste ju passa på när erbjudandet ges. Tyvärr var det några som skulle kolla på den i eftermiddag, men ville dom inte ha den så är den min. Så nu är det bara att hoppas. 
För jag vill ha den!

Om man skulle ta tag i det hela lite nu kanske.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0