......


I brist på energi har jag spenderat dom senaste timmarna med att läsa igenom gamla dagboksinlägg.
Vad enkelt man har det idag jämfört med bara för fyra år sedan. Fast det kanske beror på att man är i ett treårigt förhållande, har lägenhet och planer på att utöka familjen? Eller så är det så enkelt att man helt enkelt har slutat att bry sig och inte ens vill ta tag i saker? Jag vet inte. Just nu är det faktiskt ganska tomt där inne mellan väggarna. För mycket hjärna är det ju inte, haha.

För att ta en enkel sak som vänner.
För bara några år sedan hade jag flera nära vänner och extremt många bekanta. Nu behöver jag knappt använda båda händerna för att räkna upp mina nära vänner. Ett tag pratar man med varandra varje dag, nästa stund så pratar man inte alls. Inte för att man är osams, det bara blir så. Men det kanske är så att man växer ifrån varandra?
Det finns så många som jag saknar. Och så menar jag SAKNAR!

Tankarna är många, vet bara inte hur jag ska formulrea det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0