Tisdag


Dålig uppdatering det sista, jag vet. Jag som hade blivit så bra på att blogga, haha. Det enda jag egentligen kan skylla på är att jag har börjat jobba och min lediga vecka tog slut. Tiden räcker inte riktigt till när man jobbar. Har kommit fram till det att när jag får barn, då ska Fredrik ha ett sådant där välbetalt jobb så jag kan gå hemma och göra allt som måstes under tiden barnen är på dagis. Jag kan verkligen inte förstå hur föräldrar hinner med allt efter att dom slutat jobbet. Jag menar, hämta barnen på skolan eller dagis, sen hem och laga mat, hjälpa barnen med läxorna om dom har några, städa, tvätta osv. Nä, så det säger jag. Nu måste Fredrik börja jobba sig uppåt på den där stegen så jag snart kan sluta jobba och skaffa lite barn...

För övrigt är jag sjuk idag. Vill egentligen inte vara hemma med tanke på att detta är min sista jobbande vecka, som jag vet. Kan kanske få lite jobb till den sista augusti. Men som jag sagt till alla andra, på fredag är det min sista dag och sedan är jag arbetslös, igen. Har ju klarat det innan så ska väl klara av det en gång till, haha.
I alla fall..
När jag vaknade i morse kunde jag knappt svälja för halsen var helt svullen. Huvudet var på väg att sprängas och febern var i top. Skulle chansa att den låg runt 38. Med tanke på att jag har en normaltemp på 36,4 (inte 34,6) så var jag inte allt för fräsch vill jag lova.. Så ligger här i soffan och önskar att jag hade haft min Sex and the City-box hemma :P
Men ska leta lite jobb och lägenheter i Italien istället...

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0