Tjäna pengar?


Har suttit här en bra stund nu och funderat på hur man kan tjäna pengar utan att jobba. Kan inte komma på några riktigt klockrena sätt. Självklart kan man ju baka och sälja det, men hur kul är det på en skala? Helt okej när man gick i skolan och skulle samla pengar till klasskassan. Inte nu när man har fyllt 21 och snart arbetslös.
Möbler och sådant kan jag ju sälja. Värt att samla på sig massa skit i källaren som man ändå aldrig använder. Då är ju blocket en bra sida. Har även kollat igenom mina gaderober och min byrå. Kom fram till att jag har grymt mycket kläder som jag aldrig använder längre. ( kan ju iofs bero på att jag inte kommer i dom ) Men kan inte riktigt göra mig av med dom heller. Hade jag vetat att jag aldrig skulle komma i dom igen är ju Tradera super. Fast nu har jag ju det där lilla hoppet att jag någon gång ska kunna använda mina T-shirtar och linnen jag hade för tre år sedan.

Kanske skulle göra en fettsugning och en bröstförstoring och bli fotomodell? Någon som vill betala för det? Snäääääälla :P

Är i desperat behov av pengar just nu känner jag. Vill inte bli arbetslös!!!! Ge mig ett jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0