Torsdag


Fortfarande sjuk. Kommer utnyttja detta till max. Egentligen skulle jag behöva byta rent i sängen, städa i köket, plocka undan disken osv. Men jag är sjuk, och för att bli frisk måste jag vila. Så idag ska jag bara ligga här i soffan och inte göra någonting mer än att titta på tv, kolla till datan lite då och då och aaa, slappa.
Hahaha, vem gick på den? Inte jag i alla fall. 
Det skulle kunna vara såhär, men det gjorde jag igår. Orkar inte ligga still mer nu, trots att jag egentligen skulle behöva det. En stund till blir jag nog kvar här i soffan, men sen ska jag faktiskt byta rent i sängen i alla fall...

Snart kommer Fredrik hem och då blir det att åka och handla lite. Hade ju inget hemma mer än frukt och grönsaker typ, så det blev ju ingen standard frukost kan jag ju lova, haha.

Imorgon börjar dagen på KSS. Får vi se hur det går.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0