Tvättdag


Var segt imorse, men när man väl kommit upp och iväg på cykeln går det bra. Dagen har gått fort och slutade även en timma tidigare. Fast det berodde ju i och för sig på att jag skulle till tandläkaren, men ändå, haha. Kul att behöva laga om en tand för att det inte blev bra första gången. Så nu sitter jag här i soffan 3,5 timma senare och är fortfarande bedövad i halva munnen. Inte allt för kul.
Var värre när jag var färdig hos tandläkaren, då var till och med näsan bortdomnad.

Nu håller jag på och tvättar. Var inte alls så mycket som jag trodde, men kan ju bero på att jag tvättade hos mamma förra veckan, haha. Men hade massa sängkläder och liknande att tvätta så får passa på. Har även städat lite. Städa färdigt imorgon.

Nä, ner i tvättstugan och lägga i ny tvätt. Sen laga matlåda tills imorgon.

Tjing.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Såg ditt sms lite sent o ville inte väcka dig med att svara men det gör asolut inget att du inte ringde, hoppas du sover så gott sötnos<3

2009-08-05 @ 00:55:17
URL: http://sandralans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0