Nytt år, nya perspektiv

Börjar äntligen hända lite saker med lägenheten nu. Har bland annat köpt en fondvägg till lilla rummet. Grymt snygg. Har även hittat en tapet till sovrummet, men visste inte hur många rullar vi behövde så har inte köpt den ännu.
Vi har även planer på att köpa nya gaderober, för dom som sitter i rummen är ganska skabbiga och det bli nog billigare att köpa nya än fixa till dom som är.


Nytt år... 2009

Jag som hade så stora mål för detta året men med alla dom beskeden jag fick i december så vet jag inte när jag kan börja på allvar.
För er som inte vet så är det nämligen så att jag har fått problem med mitt hjärta. Det slår för fort och ger mig hjärtklappningar utan anledning, hoppar över ett slag lite då och då och sen har jag även ett litet blåsljud. Äter medicin för detta och det hjälper en del men inte till 100%. Visst känner jag mig bättre och har en massa energi, är som en ny människa. Men när det kommer till stor ansträngning så blir det för mycket. Men men. Så nu väntar jag på att få göra ett 24h EKG så dom kan få reda på vad det är som orsakar det hela. För det är det ingen som vet. (Precis som allt annat som hänt min kropp) Tyvärr kan det ta upp mot sex månader innan jag får komma in, men nu är det bara lite drygt 4,5 kvar, haha.

Men att påbörja min träning och nya kost det kan inget hindra mig ifrån. Ska bara bli frisk från min förkyllning jag dragit på mig nu under nyår.

Tjingeling.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0