Tisdag

Nu har jag äntligen fått gjort mitt 24h EKG. Blev klar med det vid halv sex i kväll. Skönt att ha det gjort. Dock tar det ju rutn fyra veckor innan svaret kommer och då kommer det till vårdcentralen och inte till mig. Det känns tyvärr ännu jobbigare. För vårdcentralen i Skara är ju inte snabbast i denna värld på att informera sina patienter. Men får hoppas på det bästa.
Var tvungen att fixa detta på KSS, så passade på att spendera några timmar i Skövde innan det var dags. Shoppade inget trots den stora rean som var. Jobbigt..... Abstinens kallas det, euhmmm...?

Idag har jag gjort smårgåstårta till mormor. Hon fyller 70 år imorgon så då tänkte jag vara snäll och hjälpa henne lite. Gjorde två olika. Hoppas dom smakar lika gott som dom var snygga, haha.
Under tiden jag var hos mormor så var pappa uppe och hjälpte fredrik. Nu börjar köket också bli färdigt. Dom slipade och satte ny väv. Så på söndag är det färdigt. Sen är det bara lilla rummet kvar. Men det får vänta lite. Måste spara lite mer pengar först.

Längtar tills på fredag, trots att jag inte vet vad som väntar..

Tänkte passa på att lägga ut lite bilder på sovrummet också :)
Fick ingen bra bild på tapeterna innan vi rev ner dom, men såhär såg dom ut.
Den gamla tapeten.


Under renovering. Har varit två dörrar till sovrummet, men nu är det bara en.


Under renovering.


Skillnad?? Till vänster = som gaderobsdörrarna såg ut innan och till höger hur dom ser ut nu.


Nästan färdigt. Men såhär blev tapeterna i alla fall :)

Hoppa i sängen och glutta lite tv, ohh jaaa :)

Tjingeling.
//M

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis till mormor på 70-årsdagen=) smörgåstårtorna blev säkert utsökta, kan inte tänka mig annat när det är madelene herself som gjort dom;)

2009-01-28 @ 13:23:11
URL: http://sandralans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0