Torsdag

Dagen idag har ju varit lugn.
Skulle börjat den med en promenad, men vädret var ju inte det bästa så la mig i sängen igen och gluttade tv.
Har varit  med mamma på ÖB en sväng också. Hon ville inte åka själv.
Sen mitt från ingenstans så får jag ett sms. Hmm, vem kan det vara ifrån?
Men titta, det är från Sandra som undrade om jag var sugen på ett dopp i badhuset. Självklart är man inte sen på att tacka nej, lat som man varit på dagen.

Pappa kom upp och målade lite idag med. Längtar tills på söndag när jag kommer hem och köket är färdigt. Skööööööönt :)
Sandra kom vid sju och då bar det av till badet och simmade massa längder, bastade och bubblade. Skönt och välbehövt. Nu är det även bestämt att vi ska försöka simma två gånger i veckan.
Har ju sju veckor på mig, haha..

Sedan bar det av till baby på jobbet och hälsade på lite. Fick självklart mat också, bortskämd som man är... Men det gillar vi...

Kolla lite nya kläder och sen är det nog sängen som är på tur :)

Tjingeling
//M

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte gillar, det ÄLSKAR vi;):P

2009-01-30 @ 16:45:26
URL: http://sandralans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0