Torsdag

Torsdag idag och veckan har gått så sakta, eller kanske lite lagom men absolut inte fort.
Har dock inte jobbat så mycket denna veckan, bara måndag och tisdag. Ganska tråkigt måste jag erkänna. Fast jobbar ju imorgon kväll och på lördag kväll. Skönt att komma in i baren igen. Jobbade ju inte alls förra helgen, tråkigt. Älskar att stå i baren. Jobbigt med alla fulla +40 bara, men det är sånt man får ta, haha.


Har fått en tid på KSS också, den 26:e gäller det. Ska äntligen få göra mitt EKG och få veta vad som är fel. Och det bästa av allt är att på fredan (26:e är en måndag), ska jag och Sandra iväg på roadtrip. Spännande. MEN, (alltid ett men) så vet jag inte vad helgen bjuder på. Bara vad jag ska ha med mig och vilken tid hon hämtar mig. Det är det enda jag vet. Känns lite jobbigt eftersom jag alltid måste planera och veta vad som ska ske, men jag är lugn. Jag litar på henne... typ... haha.


Vecka 14 eller 15 åker jag och Fredrik till Stöten. Vi har inte bestämt helg än, men någon utav dom blir det.  Åka bräda för första gången, ehhmm. Bryter jag något vet jag vem jag ska skylla på i alla fall, haha.

Nu ska jag hem till mormor och morfar och väldgästa dom lite, sen är det en långpromenad och lite träning som står på schemat.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, just därför är den helgen extra roligt...för jag skulle gentligen kunna lura ut dig på vad som helst;P fast lovar att du kan lita på att du kommer att njuta av helgen:D ( mycket fin bild på dig!)

2009-01-16 @ 22:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0