Fredag


Redan fredag och snart åker vi hem igen...

Jag bara älskar mina föräldrar för att dom har mobilt bredband eller vad det nu kallas. En sån däringa USB-grej med internet i. Jaja.. Utan den hade jag aldrig kunnat sitta här och uppdatera för alla er mina vänner...

Idag regnar det, men jag är inte bitter. Det är ändå skönt att slippa Skara, haha. Men tror att det blir bättre väder senare idag. Ser så ut. Det ser lite ljusare ut om man tittar upp mot fjällen.

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag och Fredrik till Lindvallen och kolla lite. Även kolla hur långt dom har kommit i bygget med Jonas kommande jobb. Snart flyttar han upp hit.

Skriver sen :)

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0