Lördag


Har fått höra att jag är en tråkig bloggare, haha. Får väl försöka ändra på det nu då?
Är du nöjd nu Sara när du får ett inlägg att läsa ;P

Frågan är om jag ska skriva ett sdant däringa långt inlägg?? Hmm??
Vi börjar lite smått så får vi se hur det slutar..

Ser att jag inte har skrivit sen i måndags. Har inte gjort allt för mycket i veckan mer än att jobbat.
I onsdags så var Fredrik ledig, så då gick vi ut och åt på kvällen. Kvalitetstid kallar dom det för. Men vad vet jag. Är så van att bara träffas någon timma max om dagen när vi jobbar så mycket och olika som vi gör nu.
Det var i alla fall väldans trevligt. Skönt att komma ut lite. God mat och gott att dricka. Tyvärr började det regna mitt i allt när vi satt där på uteserveringen. Trots att vi satt under mega parasolett hjälpte det inte mot regnet som blåste från alla håll. Sprang in och letade plater i en överfull matsal. Det är inte det lättaste nu i sommartider. Men självklart hittade vi en soffa som vi slog oss ner i. Kvällen slutade med mys i soffan hemma.

I torsdags träffade jag Louise efter jobbet. Hälsade på systemet en sväng. Passade på för vi visste att det skulle vara knökat där igår. Som vanligt denna helgen. Men jag klagar inte.
Sen gjorde vi inte alls mycket mer än att prata en massa. Så som det ska vara.

Igår började StoChampionatet. Gött med folk på stan. Bästa helgen i Skara på hela året! Måste väl passa på att erkänna en sak också. Det är faktiskt första StoChampionatshelgen på fem år som jag är hemma. Men det är precis så som jag minns det. Underbart med mycket folk.
Började kvällen hos Louise. Sen vidare till Stadt. Dansade och hade hur kul som helst. Älskar mina tjejer. Vi gör allt så jävla bra. Tjejerna med stil!

Tittade just på min stämpel från igår. Kul att det står OKTOBERF STADT på. För vi är ju absolut inte "bara" i juli. Var nog inte bara jag som var onykter igår. Tyckte väl att hon i kassan pratade lite otydligt, haha.

Ikväll är det på det igen. Ska först på kalas. Vilket inte gör så mycket egntligen. Får jag mig bara ett glas vin är det lugnt.

Nu ska jag sova en liten stund till och Bilder kommer imorgon :)

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0