Måndag


Ganska nyuppkommen ur ett skönt bad. Var några dagar sedan jag badade sist.. Alltid lika skönt att mjuka upp kroppen.

Första dagen på veckan, men skönt att bara ha fyra dagar kvar. Sen är det en veckas ledigt.
Dagen på jobbet idag har gått grymt snabbt. Skönt..!

Har varit hos tandläkaren idag. Gillar inte tandläkare.. Gick mot förväntningarna bra. Tänderna var jättefina, men hade ett litet hål. Ska laga det på fredag.

Efter jobbet åkte jag och Fredrik ut till stugan och hälsade på mamma och pappa. Fick mat idag med, haha. Plockade även ihop en liten lunchlåda tills imorgon.

Nu är det 2½ men och sen är det sängen, tror jag i alla fall. Är trött men känns fel att lägga sig vid tio. Men får skylla på att jag går upp halv sex.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0