Onsdag


Klockan är åtta och jag är grymt trött. Ska ärligt snart gå och lägga mig. I alla fall lägga mig och kolla på tv en stund. Idag har det varit mycket på jobbet, stressigt som satan. Passar ju mig perfekt, jag som får stressa, haha. NOT! Är tydligen så mycket att göra att vi börjar sex imorgon och även på fredag. Så uppgång halv fem imorgon. Gäsp!

Efter jobbet har jar varit hos mamma och pappa en sväng. Är en del dagar att diskutera om nu. Imorgon ska jag i alla fall också upp till mina kära föräldrar. Blir bjuden på mat och lite sådär. Fredrik jobbar så tänkte att jag kunde fira min dag hos dom istället.

Kanske blir en resa nästa vecka. Bara Martin vill byta två dagar med Fredrik så blir det en femdagars semester uppåt landet. Hoppas!

Det var nog allt för mig.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0