Söndag


Återigen söndag, men vad gör det när man är ledig en vecka och inte behöver tänka på att gå upp imorgon. Det är SKÖNT! Ska i och för sig jobba lite mer än tre timmar idag, men det är söndag och dubbelt betalt. Då kan jag gå med på det. Lättförtjänta pengar. Fredrik ska ändå jobba ikväll så då spelar det ingen roll.

Efter jobbet ska jag hem till mamma och pappa och sno deras tvättmaskin. Dom har åkt på semester idag så får hela lägenheten för mig själv. Var nere i tvättstugan förra veckan och skulle boka tid. Den tidigaste som passade mig var den 4:e augusti. Hallå! Då är det nästan 1,5 månad sedan jag tvättade.. Älskar att mina föräldrar har tvättmaskin <3

Lite uppdate om helgen:

I fredags mötte jag upp pappa på stan efter jag slutat. Var på systemet och även handlade mat. Kvällen spenderades hemma hos mor och far. Lagade mat till oss alla och gjorde även en fruktsallad som åts med glass.
Efter att ha somnat i deras soffa vid åtta och sovit ett bra tag tyckte jag att det var dags att gå hem. Väl hemma bäddade jag ner mig i soffan och tittade på tv. Somnade även där och när klockan närmade sig  halv tolv gick jag vidare till sängen. Men har man jobbat så mycket och hårt som jag gjort i veckan så är jag värd att sova bort hela kvällen, haha.

I lördags, eller igår kanske man säger, hade jag kalas för släkten. Gick upp tidigt. Var tvugna att handla lite, var även tvungna att köpa en ny toalettsits för den andra hade gått sönder.
Var runt över hela san för att hitta en tårtspade. Hur svårt ska det vara att ha en förbannad tårtspade i affären?? Jaja, slutade med att vi hittade på ÖB.
Väl hemma igen var det bara att börja med att baka kakorna och att städa. Ja, jag vet, jag är grymt bra på att göra allt i sista minuten. Jag kan inte hjälpa det. I alla fall. Mitt i allt så kommer Fredriks föräldrar. Inget ont om dom, men tycker det är liiite jobbigt att det kommer folk när jag grejar och är stressad. Men det var kul att dom kom.
I alla fall..
Fick inte så mycket presenter, utan det blev mest pengar. Det gillar vi :) Pengar är aldrig fel. Fick i alla fall en parfym, en flaska vin, massor med blommor och så klart pengar då. Av mamma och pappa fick jag inget utan jag får kolla ut något jag vill ha så betalar dom det. En bra deal.
Självklart fick jag present av Fredrik fast det kan jag inte skriva ner här, men ni kommer att märka det om ett tag.

På kvällen åkte jag och Louise till Lidköping och träffade Sandra och Rask. Var ute och åt. Skulle gått till Café O Bar men det var fullt så blev Madonna i stället. Men det var gott. Tack Sandra <3 Tråkigt att Theres och Hillbom inte var med, men men....
Efter vi käkat blev jag och Louise så trötta så vi lämnade av Sandra och Rask hos Sandra och sen åkte vi hem till mig. Fast först hade vi en shoppingtur på Coop, haha. Väl hemma hos mig så tittade vi på film. Tyvärr höll vi båda på två att somna så Louise åkte hem och jag somnade i soffan. ( som vanligt )
Ni, mina vänner betyder mest! Älskar er<3

Nu ska jag äta frukost, fixa iordning tvätten så den bara är att stoppa i maskinen sen.
Skriver nog ikväll :)

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kärlek<3

2009-07-26 @ 13:17:29
URL: http://sandralans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0