Söndag


Idag borde det vara en rikig bakisdag med tanke på helgen. Ändå mår jag förvånansvärt bra. Så borde det vara oftare.

Gårdagen var mycket händelserik vill jag lova.
Blev en lite för lång förfest, men har man kul så har man. När vi väl kom till Stadt var det knökat med folk och köerna var långa. Även kön vid bankomaten var extrem, trodde aldrig jag skulle få ut mina pengar. När vi väl kom in jag och Louise så hittade vi hennes "dåliga dansare", haha. Stod där ett tag och sedan kom Fredrik. När jag mötte honom försvann Louise (var även det näst sista jag såg av henne under kvällen) och jag hittade Rask och Sandra istället.
Var för mycket folk för att ens tänka tanken att gå in på dansgolvet så gick ett varv på uteserveringen jag och Fredrik. Hittade Schuschi och "Matilda". Spenderade resten av kvällen med dom.
Det blev en halvt vinglig promenad hem. Så som det ska vara.

Blev väckt strax innan fem av att Sandra ringde och var helt förstörd. Efter en hemsk upplevelse kommer hon hem till en tom lägenhet här i Skara. Försökte lugna ner henne och det slutar med att hon kommer hit. Hon ville inte vara själv och det fick hon inte heller, med tanke på vad som hänt. Satt och pratade igenom det hela och vid sextiden var hon så trött att hon nästan somnade sittandes.
Finns alltid här for you <3

Somnade om ganska fort när jag lagt mig igen.
Vaknade vid elva. Softade i soffan tills Fredrik vaknade. Har nog aldrig sett honom så hungrig som han var då, haha. Så han bjöd oss på mat innan han skulle iväg och jobba.
Eftermiddagen har jag och Sandra spenderat i varsin soffa och kollat på film. Blev även några minuters sömn, haha.
Följde med Sandra när hon skulle plocka ihop sina saker hos Louise och vad som hände sen kan ni läsa om ni kollar här:
http://sandralans.blogg.se/2009/july/arthjarna.html
Fick mat hos mamma och pappa. Kärlek<3

Nu är det snart sängen som gäller. Imorgon är det dags för jobb igen. Men bara denna veckan, sen har jag en ledig. Skööönt!

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Sandra

love you babe<3 vad skulle jag göra utan dig!

2009-07-20 @ 11:13:07
URL: http://sandralans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0